Czwartek 01.04.2021
L.p. | Nazwisko nauczyciela | Zajęcia | Propozycja |
1. | Bebiołka K. | Koło taneczne | Nagrywanie filmów i wysyłanie ich do uczestników na whatsappie i messengerze
Joga i elementy relaksacji Doskonalenie i nauka nowej kombinacji. |
2. | Czarnecka E. | Techniki plastyczne III
(gr. st.). |
https://www.youtube.com/watch?v=f-1njLynuE4
,,Wielkanocny koszyczek”- Zajęcia zdalne – WhatsApp |
3. | Grzegorczyk M. | K. gry na instr. gitara | NAUCZYCIEL NIEOBECNY |
4. | Hok G. | Rękodzieło II | https://www.youtube.com/watch?v=J_2HqFE5G_E
https://www.youtube.com/watch?v=YUEs4nT519w https://www.youtube.com/watch?v=eEjwYpmEsOk Kwiaty i inne dekoracje z satynowej wstążki. Zajęcia zdalne – WhatsApp |
5. | Imiołczyk L. | Modelarstwo I | Zajęcia online grupa Messenger modelarstwo 16-17 |
6. | Imiołczyk L. | Klub młodego technika | Zajęcia online grupa Messenger modelarstwo 17-18 |
7. | Jończyk D. | Ognisko baletowe | Spotkanie na skype
Rozgrzewka baletowa (15.15 grupa starsza i średnia) a dla młodszej grupy “Dziadek do Orzechów”(15.45-do końca filmu) Materiały na grupie Whats App Osoby chętne proszę o informacje na mojego maila dominikakoj@gmial.com |
8. | Sobala D. | Angielski śpiewająco | Ćwiczenia słownikowe. Nawiązanie do piosenki – słownictwo związane z pogodą:
https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops&ab_channel=EnglishSingsing Ćwiczenia on-line: https://wordwall.net/resource/507822/weather https://wordwall.net/resource/1036626/angielski/weather Piosenka: https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids Grupa starsza: podsumowanie piosenki “How far I’ll go” – analiza tekstu oryginalnego i przedstawionego w wersji polskiej. https://www.tekstowo.pl/piosenka,moana,how_far_i_ll_go.html https://www.tekstowo.pl/piosenka,natalia_nykiel,pol_kroku_stad.html Różnice w tłumaczeniu i przyczyny. Kontakt przez Messenger |
9. | Tafel J. | Angielski śpiewająco | Zajęcia zdalne (Messenger, WhatsApp, ZOOM) Ćwiczenia emisyjne (“sówka”, “motorek”) Utrwalenie piosenek: “How far i’ll go” i “Weather song for kids” |
10. | Waldheim I. | K. gry na instr. V | Zajęcia zdalne ( Google Meet, WhatsApp)
Praca nad kształtowaniem prowadzenia dźwięku. Nauka utworów- Bal u lalek, Zaczarowana uliczka, Canon, Nokturn. Ćwiczenie gam |
11. | Waniek A. | K. gry na instr. II | “Zagraj to na 5 dźwiękach”
|