Czwartek 08.04.2021
L.p. | Nazwisko nauczyciela | Zajęcia | Propozycja |
1. | Bebiołka K. | Koło taneczne | Nagrywanie filmów i wysyłanie ich do uczestników na whatsappie i messengerze
Zabawy skocznościowe i kształtujące koordynację |
2. | Czarnecka E. | Techniki plastyczne III
(gr. st.). |
https://youtu.be/ZCybVZmHNz4
Laurka z kwiatowym sercem na Dzień Matki |
3. | Grzegorczyk M. | K. gry na instr. gitara | Przygotowanie do “minikoncertu”
ostatnie poprawki wybranych przez uczniów piosenek |
4. | Hok G. | Rękodzieło II | https://www.youtube.com/watch?v=9GuIvXUfEXU
Wiklina papierowa – splot pojedynczy; zapoznanie z tematem, ćwiczenia. Zajęcia zdalne – WhatsApp. |
5. | Imiołczyk L. | Modelarstwo I | Zajęcia online na platformie Messenger grupa modelarstwo
godzina 16-17 |
6. | Imiołczyk L. | Klub młodego technika | Zajęcia online na platformie Messenger grupa modelarstwo
godzina 17-19 |
7. | Jończyk D. | Ognisko baletowe | dominikak@gmail.com bardzo proszę o kontakt mailowy osoby zainteresowane dzisiejszymi zajęciami na Skypie:
16.00 grupa młodsza 16.50 grupa starsza Materiały na grupie WhatsApp (gdyby ktoś nie posiadał numeru mojego telefonu lub nie jest w grupie-proszę o kontakt pod numer 509719537) |
8. | Sobala D. | Angielski śpiewająco | Grupa młodsza – ćwiczenia podsumowujące poznane piosenki:
https://wordwall.net/play/14109/091/369 https://wordwall.net/play/14109/771/774 https://wordwall.net/play/14110/088/380 Grupa starsza: Zapoznanie z tekstem piosenki “Sunrise” Norah Jones: https://www.youtube.com/watch?v=WZwhPioOj8o tekst: https://www.azlyrics.com/lyrics/norahjones/sunrise.html Próba samodzielnego tłumaczenia oraz wstępne zapoznanie z wymową z wykorzystaniem poznanych słowników internetowych (np. https://www.diki.pl/, https://pl.bab.la/, https://www.ldoceonline.com/), oraz tradycyjnych. Tłumaczenie do wglądu: https://www.tekstowo.pl/piosenka,norah_jones,sunrise.html Kontakt przez messenger |
9. | Tafel J. | Angielski śpiewająco | Ćwiczenia emisyjne;
Utrwalenie piosenki “Weather song for kids”; Prezentacja, analiza i nauka piosenki “Sunrise” |
10. | Waldheim I. | K. gry na instr. V | Zajęcia zdalne (Google Meet, Skype, WhatsApp))
Ćwiczenie gam do 2 znaków przykluczowych. Utrwalenie utworów z poprzednich zajęć. |
11. | Waniek A. | K. gry na instr. II | Elementy dzieła muzycznego – dynamika.
kontakt WhatsApp |