Propozycje zajęć na 29.03.2021

Poniedziałek 29.03.2021

L.p. Nazwisko nauczyciela Zajęcia Propozycja 
1. Bajer P. AMS plastyka https://www.madrybobas.pl/2019/03/diy-dla-dzieci-sensoryczne-rekawiczki.html?m=1

https://www.facebook.com/Pracownia-Plastyczna-Pani-Patrycji-1947533595485212/

2. Czarnecka E. Techniki plastyczne                 

 (gr. mł.)

https://www.youtube.com/watch?v=30TksHCXAsA

Świetne efekty wierzchnich faktur możecie uzyskać też m.in.  za pomocą guzików z bogatą ornamentyką.                          Zajęcia zdalne – WhatsApp 

3. Grzegorczyk M. K.rytmiczno-taneczne Nauczyciel nieobecny
4. Grzegorczyk M. AMS rytm. Nauczyciel nieobecny
5. Hok G. Rękodzieło I https://www.youtube.com/watch?v=k_JDXb95yRE

Kilka propozycji na wykonanie kartek wielkanocnych z pisankami.

Zajęcia zdalne – WhatsApp

6. Mikołajczyk T. K.informatyczne Wykorzystanie list w Scratch’u – generatory danych losowych.

Praca na podstawie materiałów video nagranych przez nauczyciela i umieszczonych na specjalnej stronie zajęć –  https://komputerowecuda.blogspot.com/

Kontakt z prowadzącym poprzez wątek komentarzy na stronie www.

7. Sobala D. AMS j.ang. Propozycje piosenek do tematu “Easter” – “Wielkanoc”

https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc

https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g

Karty pracy i kolorowanka do druku:

https://drive.google.com/file/d/1HH1xnbZUtOJtlJ44hHd6TxkFoGxKZ5Lz/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1uCsYlFujb6q07QL7Wv3tW8Tf_ANIOnpM/view?usp=sharing

8. Tafel J. K. gry na instr. VI Zajęcia zdalne poprzez komunikatory Skype, Messenger i WhatsApp.

Ćwiczenia Arpeggio. Utrwalanie chwytów do piosenki “Hallelujah”;

“Malaguena”- ćwiczenia z metronomem;

“Melodia hiszpańska”- omówienie i nauka 2 części, polimetria;

9. Waldheim I. K. gry na instr. IV Zajęcia zdalne  ( Skype, Google Meet, WhatsApp)

Praca nad kształtowaniem prowadzenia dźwięku.                 Nauka utworów- He’s a pirate, Polonez g-moll, Tik-tak, Menuet, Piosenka francuska, Senna lalka, Entertainer.

10. Waldheim I. Zespół wokalno-instr. Zajęcia zdalne  ( WhatsApp)     Utwór” Nadzieja”- nauka i interpretacja. Utrwalanie piosenek z poprzednich zajęć.
11. Waniek K. gry na instrumentach I “Zagraj to na 5 dźwiękach”

https://youtu.be/cI201LM88q4

  • kontakt przez WhatsApp
12. Zowionsek M. K.matematyczne Zajęcia online poprzez platformę: meet oraz messenger.Rozwiązywanie zadań  z analizy matematycznej   wykorzystywanie zadań       z platformy info- matematyka.