Czwartek 25.03.2021
L.p. | Nazwisko nauczyciela | Zajęcia | Propozycja |
1. | Bebiołka K. | Koło taneczne | Nagrywanie filmów i wysyłanie ich do uczestników na whatsappie i messengerze
Wzmacnianie mięśni i praca nad kondycją tancerza. |
2. | Czarnecka E. | Techniki plastyczne III
(gr. st.). |
(12) Wiosenne kwiaty – praca plastyczna – YouTube.
Dla uzyskania zróżnicowanych klimatów prac, użyjcie kolorowych kartek jako tło. Kontakt z Wychowankami na WhatsApp. |
3. | Grzegorczyk M. | K. gry na instr. gitara | Nauczyciel nieobecny |
4. | Hok G. | Rękodzieło II | https://pl.pinterest.com/pin/550354016961814688/
“Kogut” – wykonanie pracy w postaci dekoracji świątecznej ze starej książki, kalendarza lub notesu. Zajęcia zdalne – WhatsApp |
5. | Imiołczyk L. | Modelarstwo I | Zajęcia online 16-17 Messenger-grupa modelarstwo. |
6. | Imiołczyk L. | Klub młodego technika | Zajęcia online 17-19 Messenger-grupa modelarstwo. |
7. | Jończyk D. | Ognisko baletowe | Rozgrzewka baletowa – zajęcia przez Skype. |
8. | Sobala D. | Angielski śpiewająco | https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA
Powtórzenie tekstu piosenki, utrwalenie słownictwa. Ćwiczenia on-line. https://quizlet.com/pl/499966327/sun-rain-wind-and-snow-nouns-flash-cards/ https://quizlet.com/pl/499961176/sun-rain-wind-and-snow-flash-cards/ Grupa starsza: Utrwalenie słownictwa piosenki “How far I’ll go” – ćwiczenia online. https://wordwall.net/resource/8023981/moana https://quizlet.com/379206037/how-far-ill-go-flash-cards/ Kontakt przez Messenger. |
9. | Tafel J. | Angielski śpiewająco | Zajęcia zdalne przez WhatsApp i Messenger.
Utrwalanie poznanych piosenek. Ćwiczenia emisyjne. |
10. | Waldheim I. | K. gry na instr. V | Zajęcia zdalne przez WhatsApp, Skype, Google Meet.
Ornamentacja w utworach muzycznych. Utrwalenie utworów z poprzednich zajęć. |
11. | Waniek A. | K. gry na instr. II | “Dźwięki na pięciolinii”
Utrwalenie ćwiczeń i utworów z ostatnich zajęć – kontakt przez WhatsApp |