Poniedziałek 29.03.2021
L.p. | Nazwisko nauczyciela | Zajęcia | Propozycja |
1. | Bajer P. | AMS plastyka | https://www.madrybobas.pl/2019/03/diy-dla-dzieci-sensoryczne-rekawiczki.html?m=1
https://www.facebook.com/Pracownia-Plastyczna-Pani-Patrycji-1947533595485212/ |
2. | Czarnecka E. | Techniki plastyczne
(gr. mł.) |
https://www.youtube.com/watch?v=30TksHCXAsA
Świetne efekty wierzchnich faktur możecie uzyskać też m.in. za pomocą guzików z bogatą ornamentyką. Zajęcia zdalne – WhatsApp |
3. | Grzegorczyk M. | K.rytmiczno-taneczne | Nauczyciel nieobecny |
4. | Grzegorczyk M. | AMS rytm. | Nauczyciel nieobecny |
5. | Hok G. | Rękodzieło I | https://www.youtube.com/watch?v=k_JDXb95yRE
Kilka propozycji na wykonanie kartek wielkanocnych z pisankami. Zajęcia zdalne – WhatsApp |
6. | Mikołajczyk T. | K.informatyczne | Wykorzystanie list w Scratch’u – generatory danych losowych.
Praca na podstawie materiałów video nagranych przez nauczyciela i umieszczonych na specjalnej stronie zajęć – https://komputerowecuda.blogspot.com/ Kontakt z prowadzącym poprzez wątek komentarzy na stronie www. |
7. | Sobala D. | AMS j.ang. | Propozycje piosenek do tematu “Easter” – “Wielkanoc”
https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc https://www.youtube.com/watch?v=nZLIiq7B85g Karty pracy i kolorowanka do druku: https://drive.google.com/file/d/1HH1xnbZUtOJtlJ44hHd6TxkFoGxKZ5Lz/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/1uCsYlFujb6q07QL7Wv3tW8Tf_ANIOnpM/view?usp=sharing |
8. | Tafel J. | K. gry na instr. VI | Zajęcia zdalne poprzez komunikatory Skype, Messenger i WhatsApp.
Ćwiczenia Arpeggio. Utrwalanie chwytów do piosenki “Hallelujah”; “Malaguena”- ćwiczenia z metronomem; “Melodia hiszpańska”- omówienie i nauka 2 części, polimetria; |
9. | Waldheim I. | K. gry na instr. IV | Zajęcia zdalne ( Skype, Google Meet, WhatsApp)
Praca nad kształtowaniem prowadzenia dźwięku. Nauka utworów- He’s a pirate, Polonez g-moll, Tik-tak, Menuet, Piosenka francuska, Senna lalka, Entertainer. |
10. | Waldheim I. | Zespół wokalno-instr. | Zajęcia zdalne ( WhatsApp) Utwór” Nadzieja”- nauka i interpretacja. Utrwalanie piosenek z poprzednich zajęć. |
11. | Waniek | K. gry na instrumentach I | “Zagraj to na 5 dźwiękach”
|
12. | Zowionsek M. | K.matematyczne | Zajęcia online poprzez platformę: meet oraz messenger.Rozwiązywanie zadań z analizy matematycznej wykorzystywanie zadań z platformy info- matematyka. |